czwartek, 1 sierpnia 2013

Co powiecie na promptsy?? :D

Nie zawsze mam pomysł na imaginy,więc postanowiłam Was prosić o pomoc.Więc co powiecie na promptsy?O co chodzi? W komentarzach pod tym postem piszecie mi,co konkretnie chcielibyście przeczytać.Inspiracje możecie czerpać z teledysków,słów piosenek,itp.Razem z propozycjami podawajcie mi swoje nicki,żebym mogła potem przy publikacji imaginów mogla o Was wspomnieć i podziękować za ciekawą propozycję.A!Prosiłabym,abyście zakończenie zostawili mi :D To ma być taka niespodzianka ^^

5 komentarzy:

  1. zapraszam na mojego bloga ;) http://all-you-need-is-love-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm..może coś na podstawie fimu ,,wciąż ją kocham" (najlepszy jest początek jak się poznają ^^)oglądałaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.mój nick to Agaa :D zapomniałam dodać a tak przy okazji to świetny blog naprawdę będę często zaglądac ;))

      Usuń
    2. Niestety nie widziałam :(( ale obejrzę :))

      Usuń
  3. Mój nick to Agaa ;))

    OdpowiedzUsuń